EcuMaster EMU Classic
8995 KR
Betala direkt, senare eller dela upp.
Ecumaster EMU Classic är ett mycket prisvärt och kraftfullt styrdon som är en uppgradering av vanliga EMU
Du har alla tänkbara funktioner som behövs för att styra din drifting / banbil.
Vill du ladda hem Ecumaster appen så hittar du den här -ECUMASTER EMU APP-
-6st tändutgångar med inbyggda drivsteg (klarar att driva både aktiva och passiva spolar. Perfekt för de som kör tex. BMW Turbo).
-6st (5A) spridardrivsteg.
-Stöd för dubbla kamtriggers (VR, HALL, Opti).
-Primärtrigger tar VR, HALL eller optisk. Alla vanliga förekommande mönster.
-Inbyggd 4bars mapsensor (upp till 3bars laddtryck).
-2st inbyggda avgastempskanaler (EGT).
-Inbyggd styrning för bredbandslambda (Bosch 4.2).
-4st stepperutgångar.
-6st AUX (5A) .
-2st ingångar för att köra med aktiv knackreglering.
-Exakt laddtrycksreglering. Antingen open eller closed loop.
-Exakt och snabb lambdareglering.
-Förinlagda givarvärde för de vanligaste givarna på marknaden.
-Limphome mode om någon givare går sönder. Denna kan även kopplas till check engine lampan.
-Bränslemapp VE, med 16×16 upplösning.
-Tändmapp, med 16×16 upplösning.
-Barometerkompensering.
-Tomgångsreglering av typen PWM, Stepper, 3 trådars PWM, ON/OFF och unipolära stepper (dvs 95% av alla standard tomgångsmotorer. Man kan köra dom antingen open eller closed loop).
-De som inte kör med tomgångsmotor finns där en aktiv reglering av tändvinkeln som hjälper dig till en stabil och jämn tomgång.
-Användarvänlig programvara i 2D, 3D eller tabell.
-Flex fuel-stöd.
-Dubbel variabel kamstyrning.
-Stöd för visning via Blåtand till surfplatta och telefon med Android OS.
Ecumaster EMU Classic använder samma programvara som vanliga EMU.
De stora skillnaderna på EMU och EMU Classic.
– Förbättrade tändutgångar som möjliggör användning av mer än en aktiv spole på en utgång,
– Separat 5V utgångsregulator för externa sensorer,
– Kompakt CNC-bearbetad, svart anodiserad hölje
(147x62x30 mm EMU Classic vs 155x120x45 mm EMU)